Wymiana płynu chłodzącego jest wymagana, jeśli:
• płyn zmienił swój kolor;
• pojawił się osad w zbiorniczku wyrównawczym;
• pask-led (który można kupić w wielu sklepach) pokazuje zmianę właściwości przeciw- zamrożeniowego;
• przeprowadzono prace naprawcze w układzie chłodzenia.
Terminowa wymiana płynów sprzyja sprawnej, bezproblemowej i długoletniej pracy samochodu. Producenci samochodów zalecają takie interwały wymiany płynów technicznych:
• Wymiana oleju w silniku – 10-15 tys. km przebiegu;
• Wymiana oleju w SKRZYNI i MANUALNĄ – 50-60 tys. km;
• Wymiana oleju w wariatorze – 40-50 tys. km;
• Wymiana płynu chłodzącego – 1-2 lata;
• Wymiana płynu hamulcowego – 60-80 tys. km;
• Wymiana oleju w mostach – 60-80 tys. km.
Wymiana płynu hamulcowego jest wymagana, jeśli
• pedał hamulca idzie “na dół”;
• płyn zmienia kolor;
• poziom płynu spadł;
• przeprowadzono naprawy w układzie hamulcowym
Wymiana płynów i filtrów odbywa się zgodnie z ustalonymi normami, za pomocą nowoczesnych narzędzi i w czystych warunkach tylko przez specjalistów. Ponadto, działamy tylko z zaufanymi dostawcami płynów technicznych. Oznacza to, że jakość konserwacji zawsze jest na najwyższym poziomie, a cena za wymianę pozostaje konkurencyjna.
Zwracamy uwagę, że diagnostyka i kontrola stanu płynów technicznych – powinna odbywać się maxymalnie 1 rok od wymiany. Jest to optymalny czas aby nie dopuścić do drogiej, nieplanowanej naprawy.
Na wszystkie prace, łącznie z wymianą oleju i płynów technicznych samochodu, obejmuje 1 rok gwarancji.